Toto info je pouze pro cvičení Úterý 14:00 - 15:30 - Ing. Prokop
Jedná se o cvičení, kde budete soutěžit v rámci soutěže Sklik studentská kampaň. Oficiální stránky zde: https://akademie.sklik.cz/studentska-kampan/
A jaké jsou pocity finalistů z loňského roku?
Můžete se podívat zde:
https://www.stream.cz/seznam-cz-reklama/ssk-rozhovor-volodymyr-koroshchenko-stazista-sklik-64234252
https://www.stream.cz/seznam-cz-reklama/ssk-rozhovor-sofiia-terekhova-stazista-sklik-64234272
https://www.stream.cz/seznam-cz-reklama/ssk-rozhovor-mira-bekkairova-stazista-sklik-64234417
https://www.stream.cz/seznam-cz-reklama/ssk-trainee-rozhovor-jana-milichovska-64234227
https://www.stream.cz/seznam-cz-reklama/ssk-trainee-rozhovor-eva-horakova-64234232
Více informací na pilarl@pef.czu.cz, nebo v kanceláři E471
Ve zkratce: O co jde.
Seznam.cz studentská kampaň 2025, je další ročník soutěže pořádané Seznamem pro studenty vybraných vysokých a vyšších škol. Ti si pod vedením zkušených odborníků ze Seznamu teoreticky i prakticky vyzkouší tvorbu a správu kampaní v reklamní systému Sklik pro vybraného klienta (dostanete na to peníze od ČZU). Odborná porota pak vybere 3 nejlepší týmy, které postoupí do finále. Vítězný tým pak získá stáž v Seznam.cz.
Loňský ročník vyhrálo ČZU za celou republiku ;-)
Odměna ze strany PEF za reprezenataci:
1. místo - 15 000 Kč* + 80 bodů ke zkoušce
2. místo - 10 000 Kč* + 70 bodů ke zkoušce
3. místo - 5 000 Kč* + 60 bodů ke zkoušce
*Odměna je pro tým (pokud má tým 5 lidí 15 000/5= 3000 na osobu). Body jsou pro každého člena bez dělení.
Cvičení je sice delší, ale není každý týden.
Harmonogram:
Jde vždy o úterý v týdnu dle harmonogramu
https://akademie.sklik.cz/studentska-kampan/
1. týden - 11.2 - Úvodní informace - výběr společnosti
2. týden - 18.2 - 1. setkání: Obecné informace pro týmy
Představíme Seznam.cz, Sklik i pravidla Seznam studentské kampaně. Seznámíme vás s možnostmi, které díky zapojení do kampaně získáte, a řekneme si více o workshopech, které vás čekají.
3. týden - 25.2 2. setkání: Workshop – Vyhledávání 1
Probereme teoretické informace k vyhledávací síti, podíváme se na výsledky vyhledávání a naučíme vás pracovat s klíčovými slovy. Prakticky si vyzkoušíte to, jak se rozdělují klíčová slova do sestav.
4. týden - 4.3 - 3. setkání: Workshop – Vyhledávání 2
Naučíte se psát poutavé reklamní texty, dozvíte se, jaká jsou všechna nastavení kampaní a o co všechno lze reklamy rozšířit.
5. týden - 11. 3 - 4. setkání: Workshop – Obsah 1
Probereme teoretické informace k obsahové síti a ukážeme si, jak pomocí cílení oslovit správného zákazníka.
6. týden - 18.3. - 5. setkání: Workshop – Obsah 2
V rozhraní si vyzkoušíte nastavit všechna cílení a kampaň na základě zadání.
7. týden - 25.3. - 6. setkání: Workshop – Analytika
Podíváme se na metriky a vyhodnocování kampaní.
30. 3.
Odevzdání strategie
Do tohoto data je potřeba odeslat strategie svých kampaní. Strategie je maximálně na 2 stranách A4 dle pravidel normostrany a obsahuje váš popis toho, jak chcete 3 000 Kč využít v rámci Skliku pro vámi vybraného klienta. Strategii odesíláte na email soutěže: studentskakampan@seznam.cz v PDF a ve formátu „nazevtymu-strategie“.
31. 3. – 6. 4.
8. týden - konzultace s mentorem na základě zvoleného času
1. 4. - 7. setkání: Workshop – Souhrn
Zopakujeme nejdůležitější informace k soutěži a k nastavení kampaní.
8. 4. 8. setkání: Konzultace
S našimi odborníky budete moci probrat přístup ke svým kampaním.
7. 4.
Spuštění inzerce
Všechny týmy odstartují své kampaně.
16.4. - Zápočet - zde dostanete zápočet za odevzdanou strategii
20. 4.
Ukončení inzerce
Všechny kampaně budou vypnuty.
Od této chvíle je to na Vás. Nejsou to Vaše studijní povinnosti, ale věříme, že budete pokračovat.
25. 4.
Odevzdání závěrečného reportu
Do tohoto data musíte se svým týmem odeslat výsledky kampaní. Závěrečný report je maximálně na 2 stranách A4 dle pravidel normostrany a měl by obsahovat zhodnocení toho, jak se vám podařilo naplnit strategii ve srovnání s reálnými kampaněmi Skliku. Zasílejte je na email soutěže: studentskakampan@seznam.cz v PDF a ve formátu „nazevtymu-zaverecny-report“.
5. 5.
Oznámení finalistů
Vybereme 3 nejlepší týmy, které pozveme na finále do naší centrály v Praze. Týmy budou kontaktovány skrze emaily včetně úkolu, který si musí na finále připravit.
12. 5.
Finále a vyhlášení vítěze
Vybereme a oceníme nejlepší tým. Všichni finalisté obdrží drobné ceny a certifikát o účasti ve finále.