×
Katedra managementu a marketingu

Pozvánka na předměty

Co vás může čekat, pokud si zvolíte z následujících předmětů na KATEDŘE ŘÍZENÍ:

 

ON-LINE MARKETING:

Můžete se těšit na přednášky externích odborníků, kteří budou prezentovat skutečně realizované kampaně.

Cílem předmětu je seznámit studenty se základními principy a metodami internetového marketingu včetně oblasti sociálních médií. Po absolvování kurzu jsou studenti schopni zadávat požadavky externím dodavatelům v oblasti on-line marketingu, případně vytvořit základní internetové strategie a implementovat je. Studenti jsou v kurzu seznamováni s jednotlivými prvky internetového marketingu prostřednictvím případových studií.

MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI:

Obsah předmětu volně navazuje doplňujícím způsobem na předmět Základy řízení s důrazem na takové dovednosti člověka, které se týkají jeho vztahu k jednotlivci nebo vztahu ke skupinám. Budou se jinými slovy procvičovat komunikační a prezentační dovednosti, schopnost empatie, asertivita, řešení konfliktů, vedení týmů, delegování a schopnost spolupráce.

 

KOMUNIKACE V ŘÍZENÍ

cílem předmětu je získat teoretické poznatky ze základů mezilidské komunikace a to zejména komunikace v procesu řízení. Dílčími cíli je praktické vyzkoušení si některých vybraných způsobů komunikačních technik a způsobů sebeprezentace. Cílem seminářů je pod odborným vedením získat praktické zkušenosti s některými komunikačními případy, nácvik prezentačních dovedností pro veřejná vystoupení, práce se sebepoznávacími testy, procvičení technik vyjednávání, techniky řešení konfliktů, apod.

 

ŘÍZENÍ INOVACÍ

Předmět je orientován na rozšíření a prohloubení znalostí posluchačů magisterského studia o naléhavosti zavádění a trvalého zdokonalování nových koncepcí systémového řízení inovací (změn) v organizaci. V souladu se současnými světovými trendy moderního managementu a se zřetelem k atributům turbulentní doby, které významně ovlivňují vnitřní i vnější podnikatelské prostředí, je praktická část výuky předmětu orientována na objasnění kritických faktorů úspěšnosti v řízení inovací (změn) v organizacích.