×
Katedra obchodu a financí
banner

Publikované výsledky výzkumu

Ostatní výsledky

Zhodnocení možných dopadů integračních procesů na agrární sektor ČR Ing. Toušek Zdeněk, Ph.D., 2002

KUCHAŘOVÁ, I. – **PIŠTĚKOVÁ, I.Zhodnocení povinnosti zveřejňovat účetní závěrku u korporací v ČR. 2018, AKTUÁLNE PROBLÉMY PODNIKOVEJ SFÉRY 2018 Zborník vedeckých prác Vydavateľstvo EKONÓM Bratislava 2018 ISBN 978-80-225-4536-5.

Zkušenosti se zaváděním QMS v malých a středních potravinářských podnicích Ing. Šánová Petra, Ph.D.; Ing. Šálková Daniela, 2003

Zkušenosti se zaváděním systémů jakosti v potravinářských provozech Ing. Šánová Petra, Ph.D.; doc. Ing. Kovářová Kateřina, Ph.D., 2003

Zkušenosti se záváděním systémů jakosti v potravinářských provozech Ing. Šánová Petra, Ph.D.; doc. Ing. Kovářová Kateřina, Ph.D., 2003

Zkušenosti vybrané skupiny spotřebitelů s elektronickým obchodem Ing. Šálková Daniela, 2004

Změny v chování spotřebitele při nákupu potravin doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela; Ing. Hesová Ivana; Ing. Hesová Ivana, 2009

ZMĚNY V CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE V SUBSYSTÉMECH VNITŘNÍHO OBCHODU ČESKÉ REPUBLIKY doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Hesová Ivana; Ing. Hesová Ivana, 2004

ZMĚNY V CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE V SUBSYSTÉMECH VNITŘNÍHO OBCHODU ČESKÉ REPUBLIKY doc. Ing. Hes Aleš, CSc., 2004

ZMĚNY V CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ V ČESKÉ REPUBLICE doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela, 2009

Značka jako prostředek orientace spotřebitele Ing. Šálková Daniela; Ing. Regnerová Marta, CSc., 2007

Značka jako prostředek orientace spotřebitele Ing. Šálková Daniela; Ing. Regnerová Marta, CSc., 2005

MORAVEC, L. – KUKALOVÁ, G. – HÁVA, O. Podtyp: Výzkumná zpráva; Zpráva zobecňující výstupy projektu - určena jako základní složka nabídky pro potenciální zájemce a zahraniční trhy. 2015, .