×
Katedra managementu a marketingu

Marketingová komunikace LS 2019/2020

Marketingová komunikace - LS 2021/2022

Předmět Marketigová komunikace má 3 typy cvičení (6 cvičení se zaměřením na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jedno specializované se zaměřením na Sklik a jedno specializované se zaměřením na vyjednávání)

 

1) Sklik Studentská Kampaň 2021

Ostatní cvičení (viz text od nadpisu Standardní cvičení předmětu Marketingová komunikace) jsou ve stejném režimu jako v minulých letech s cílem vypracování marketingové komunikace pro společnost, která je zvolena pro dané cvičení lektorem cvičení.

První cviční je v týdnu od 8.2.2021 - zde se dozvíte rozložení týmů atd.

Konec kampaně je plánovaný na 18.5.2021 a oznámení finalistů 24.5.2021.

28.5.2021 bude online finále.

Zasílání přihláše a výběr týmu jako studenti ČZU neprovádíte.

Co přihlášením na toto cvičení (pondělí a středa 10:30 - 12:00 - cvičící doc. Pilař) získáte?

- Vyzkoušíte si správu skutečných online kampaní v reklamním systému Sklik, Zboží.cz a Seznamu naplno.
- Dostanete finance na propagaci firmy, kterou si sami vyberete, a školení od profesionálů z oboru. - - Nejlepší týmy z republiky budou pozváni na měsíční stáž přímo do Seznamu.

 Co z toho plyne za povinnosti?

- Povinná účast na všech konaných cvičeních, jedná se o praktickou výuku kombinovanou se samostatnou prací (ne všechna cvičení budou kontaktní).

- Harmonogram zde: https://www.studentskakampan.cz/

- Vytvořit týmy po 5 lidech (můžeme dohodnout až na prvním cvičení).

- Každý tým si najde skutečného klienta (máme dva naše pro případ nenalezení), kterému vytvoříte pro sklik účet a budete ho reálně spravovat. K tomuto účelu získáte kredit  :))

Osobní komentář vedoucího cvičení:

Určitě jste si již spočítali, že toto cvičení je časově více náročné, než ostatní cvičení z předmětu Marketingová komunikace. Na druhé straně jde o praktické workshopy, které vám pomohou získat praktické zkušenosti a díky reálné aplikaci i dovednosti, které studenti od studia na vysoké školy velmi požadují. Navíc (v případě účasti na všech workshopech) obdržíte i certifikát (od společnosti Seznam) o absolvování kurzu. 

Zamyslete se tedy, zda chcete získat znalosti a dovednosti v oblasti on-line marketingu a reálně pomoci nějaké společnosti s jejich online reklamní kampaní.

Více informací zde: https://www.studentskakampan.cz/

Pro více informací můžete kontaktovat Ing. Ladislav Pilař, MBA, Ph.D. pilarl@pef.czu.cz

Toto cvičení je úzce specializované. Z tohoto důvodu je nutné dostudovat informace, které získají studenti standardních cvičení prostřednictvím videí, které jsou na moodle.


2) Prodej 2.0 - Jak být silnější ve vyjednávání 

Kurz vede Michal Musil Linkedin

Jde o 4 cvičení za semestr (každé od 15:50 - 20:00) (Odkaz bude nasdílen)

Termíny cvičení: středa 24.2., středa. 10.3., středa 24.3. středa. 7.4.

Na tomto cvičení se mimo jiné dozvíte:

  • Jak se připravit na vyjednávání o ceně?
  • Jak zjišťovat potřeby klienta? 
  • Jak pracovat se lží?
  • Jak být silnější ve vyjednávání a vužívat metody - Door In Face, BATNA, ZOPA? 
  • Jaké existují vyjednávací styly - jak využít svých výhod a umět se přizpůsobit druhým?
  • Jak vyjednávat ze slabší pozice?
  • Jak postavit vlastní přesvědčivou a údernou sales pitch a lépe zaujmout? 
  • Jak fungují kalibrované otázky a jak díky nim efektivně zjišťovat informace?


Pro více informací můžete kontaktovat Ing. Ladislav Pilař, MBA, Ph.D. pilarl@pef.czu.cz


3) Marketingová komunikační kampaň pro reálnou firmu

Cvičení – Marketingová komunikační kampaň SCIMED Biotechnologies

Pondělí C22 (10:30-12:00 - Rojík), Pondělí C22 (12:15-13:45), Středa C13 (10:30-12:00), Středa C27 (12:15-13:45), Středa D432 (12:15-13:45). Cvičení probíhají každý týden. 

Co přihlášením na toto cvičení získáte?

- Vyzkoušíte si práci na tvorbě opravdové marketingové komunikační kampaně pro reálnou firmu (v LS 20/21 SCIMED Biotechnologies)

- Budete pracovat v týmech pod vedením zkušených odborníků - jako je to běžné v marketingových nebo PR agenturách.

-Nejlepší tým bude pozván na prezentaci kampaně přímo managementu firmy a může získat placenou stáž ve firmě SCIMED Biotechnologies a bude osvobozen od povinnosti konat zkoušku.

 Co z toho plyne za povinnosti? 

- Povinná účast na 80 % konaných cvičeních, jedná se o praktickou výuku kombinovanou se samostatnou prací (ne všechna cvičení budou kontaktní).

 - Práce v týmech po 5-6 lidech (týmy vytvoříme na prvním cvičení). 

- Každý tým bude pracovat na zadání marketingové komunikační kampaně pro reálnou firmu

 Pro více informací můžete kontaktovat Ing. Stanislav Rojík, Ph.D. rojiks@pef.czu.cz